tisdag 22 augusti 2017

Äntligen!

Dagens post innehöll en mycket efterlängtad bok. Första utskicket, i slutet av juli, verkar kära Postnord ha slarvat bort för den har fortfarande inte kommit fram. Bookmark förlag var snälla och skickade ett nytt ex när jag kom underfund med att originalutskicket var på villovägar.


Det växte ett träd i Brooklyn del 2 av Betty Smith

Så nu hoppas jag att ingen annan har skickat något under juli för det verkar som att vår post under den månaden slängts i någon typ av bottenlöst hål hos Postnord där allt som de inte orkar leverera hamnar. Men efter att idag ha hört lite skvaller om hur det ser ut hos dem och om deras rutiner så är jag faktiskt mer förvånad över att någon post överhuvudtaget kommer fram. Ska bli intressant att se om originalutskicket dyker upp någon gång - än så länge har den bara varit borta i nästan en månad.

3 kommentarer:

  1. Jag är lite orolig att det kan ha försvunnit post här också, vi har knappt fått någon alls på hela sommaren. Det tråkiga är att det i så fall är överraskningar och då vet jag ju inte om det :(

    SvaraRadera
  2. Vad trist att posten kommer bort men tur med snälla förlag!

    SvaraRadera
  3. Visst är det trist att Postnord inte sköter sig. Jag har också blivit av med post, både sånt jag skulle ha fått och sång jag skickat...

    SvaraRadera