söndag 4 mars 2018

Veckoplanering vecka 10

Vecka 10 ser ut att bli en vecka då jag verkligen kan ägna mig åt läsning och bloggen. Jag har inga andra aktiviteter inplanerade och styrs alltså inte alls av måsten utan kan helt ägna mig åt det jag känner för att göra. Imorgon skickar jag iväg de sista papprena och sen kan jag vid tillfälle börja arkivera en massa dokument som jag haft liggande i mitt rum. Det betyder också att jag frigör yta så jag kan breda ut mig lite mer när det gäller böcker. Den senaste tiden har också målandet fått stå åt sidan för en massa annat så nu är det dags att ägna sig lite mer åt det också...

Det är i alla fall läsning i första hand jag ska hålla på med och då tänkte jag läsa






Is av Jakob Mjöbring












Charader av Amanda Tartt












Silverdolken av Katharine Kerr











Bortom varje rimligt tvivel av Malin Persson Giolito









Det där borde jag hinna med och det känns också som en bra blandning som gör att jag hela tiden är sugen på nästa bok och så får jag bort två hyllvärmare till.

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka=?







1 kommentar:

  1. Is hade jag också tänkt läsa. Den är inte så lång heller så det går nog snabbt!

    SvaraRadera